Suksess for Oslo FOTO Show

Med 22 000 registrerte besøkende i messeteltet og langt over 50 000 som så fotoutstillingene må arrangementet kunne betegnes som en suksess. Men antall utstillere kunne med fordel vært flere. Olympus dominerte fullstendig.
Arrangørene fikk oppfylt sitt ønske om godt vær - i løpet av de fire dagene som gikk til rigging og arrangement var det strålende vær. En 10-minutters regnbyge skapte ingen problemer for de mange utendørs utstillingene. (Men hvordan det hadde gått med skikkelig regnvær tør ingen tenke på. Plastplatene som beskyttet bildene bøyde seg nemlig en smule i vamen, og de ga åpning nok til at regnet kunne kommet på innsiden.)

I messeteltet var det Olympus som stjal showet. De stilte opp med en blå Ferrari som folk kunne bli fotografert sammen med - og mange benyttet anledningen. Enda flere benyttet anledning tl å se Frøken Norge bli sminket og fotografert.

Det var til tider svært trangt rundt Kodak, Canon, Epson, Casio, Fujifilm og FotoKnudsen. Sistnevnte solgte flere tusen engangskameraer for en tikroning - umåtelig populært blant de yngre.
 -

Varsle Foto.no
Som innlogget kan du kommentere artikler.
Artikkelkommentarer
Ingen har kommentert denne artikkelen enda
Eller kommenter via Facebook:
Åpne uskalert versjon i eget vindu